L'Ajuntament promou l'enquesta per avaluar el servei de l'OAC amb la finalitat de millorar els compromisos definits i oferir el millor servei

Divendres, 10 de març de 2023 a les 11:45

El qüestionari es pot respondre a través d'aquest enllaç o presencialment a l'OAC de l'Ajuntament i a la Policia Local, disponible fins al 22 d'abril de 2023.

El Ple de l'Ajuntament reunit en data 31 de març de 2022 va aprovar la Carta del Servei de l'OAC, la qual defineix els compromisos de qualitat d'aquest servei.

Durant el maig del 2022 va entrar en vigor i enguany, s'obre de nou l'enquesta de satisfacció per valorar-ne els compromisos definits i per si cal actualitzar-los i prioritzar-ne d'altres.

A partir d'avui i fins al pròxim dia 22 d'abril de 2023, estarà disponible l'enquesta de satisfacció de les persones usuàries d'aquest servei.

  • Es pot fer telemàticament a través de seguent formulari
  • Presencialment a l'OAC de l'Ajuntament i a ,a Policia Local amb les enquestes físiques habilitades

Les cartes de serveis són documents públics a través dels quals les administracions informen la ciutadania dels serveis que presten i dels compromisos de qualitat que assumeixen respecte d'aquests serveis: formalitzen el què els usuaris poden esperar dels serveis públics i asseguren l'efectivitat dels seus drets, així com la millora dels serveis que reben.

D'aquesta manera, amb aquesta carta es detalla el contingut de tots els serveis que presta a la ciutadania, els drets i deures de la ciutadania respecte a aquest recurs i els diferents canals de prestació i accés. Aquí es pot consultar la Carta de Serveis de l'OAC de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor i els compromisos de qualitat son els seguents:

  1. Garantir que les persones usuàries valorin l'atenció presencial rebuda amb un mínim de 8 sobre 10.
  2. Garantir que les persones usuàries valorin la competència professional del personal que l'ha atès/a amb un mínim de 8 sobre 10.
  3. Garantir que les persones usuàries valorin la qualitat de la informació rebuda a l'OAC amb un mínim de 8 sobre 10.
  4. Garantir que les persones usuàries valorin l'acompanyament del personal de l'OAC en la tramitació electrònica amb un mínim de 8 sobre 10.
  5. En els supòsits que sigui necessari i possible efectuar una cita prèvia per a la realització d'algun tràmit, garantir que aquesta sigui realitzada en un màxim de 48 h des de la seva sol·licitud.
  6. Garantir que les persones usuàries valorin la qualitat de l'atenció telefònica a l'OAC amb un mínim de 8 sobre 10.

Animem a la ciutadania a respondre l'enquesta de dos minuts per tal de poder millor i oferir el millor servei. Gràcies per la vostra col·laboració!

Darrera actualització: 10.03.2023 | 12:28