Notícies

Sant Antoni de Vilamajor presenta l'agenda d'activitats dels propers dies

Descobreix les activitats culturals, comunitàries i formatives adreçades a diferents públics i franges d'edat. De l'1 al 18 de juny de 2026.

Temporada 2026 de la piscina municipal a Sant Antoni de Vilamajor

La piscina del c/Girona obrirà del 3 de juny al 13 de setembre, amb horari reduït en dies laborables de pretemporada i obertura diària de 9h a 20h durant la temporada d'estiu.

Cap butaca buida al Teatre La Sala: concert solidari per a la recerca sobre la mort sobtada

El proper 16 de maig, a les 20 h, el Teatre La Sala de Sant Antoni de Vilamajor acollirà un concert solidari de Gospel Project per donar suport a la recerca sobre la mort sobtada.

 

Nova agenda d’activitats a la Biblioteca de Sant Antoni de Vilamajor: cultura i lectura per a tots els públics

Sant Antoni de Vilamajor presenta una nova programació d’activitats a la Biblioteca Municipal Joana Raspall i Juanola, amb propostes variades per fomentar la lectura i la participació cultural durant les properes setmanes.

 

Sant Antoni de Vilamajor celebra la Setmana Cultural 2026 amb una àmplia programació per a tots els públics

Sant Antoni de Vilamajor presenta una nova edició de la Setmana Cultural 2026, que tindrà lloc els dies 17, 19 i del 22 al 26 d’abril, amb una programació variada que combina tradició, cultura popular, art i activitats per a totes les edats.

Més notícies