Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC)
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a les persones (consumidores i/o usuàries) perquè puguin exercir els seus drets.
Els ajuntaments de Sant Antoni de Vilamajor té un conveni amb l'Ajuntament de Cardedeu, dintre del CSETC, per donar servei a tota la ciutadania per ser atesos a l'Oficina Municipal Informació el Consumidor de Cardedeu (OMIC).
Per ser atesos amb el tècnic de Consum, s'haurà de demanar cita prèvia amb l'OMIC:
- al 938 444 302 o omic@cardedeu.cat
En cas de voler presentar alguna reclamació, podeu entrar una instància a l’Oficina d’Atenció a la ciutadania (OAC) de Sant Antoni de Vilamajor, per registrar tota a documentació:
Què és l’OMIC?
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor és un servei gratuït i d’atenció personalitzada, que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores o usuàries a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l’assessorament, formació, l’orientació i la tramitació en la resolució de conflictes de consum.
On som?
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) està ubicada al Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu (CSETC) al carrer Josep Vilaseca, 23 de Cardedeu.
Qui el pot demanar?
Qualsevol ciutadà o ciutadana del nostre municipi.
Per a més informació pots consultar aquest enllaç.