Participació Ciutadana, Comunicació i Transparència

  • Creació d’un consell que reguli l’organització i funcionament dels mitjans de comunicació locals amb representants de tots els partits polítics així com personal laboral i altres col·laboradors d’interès. Inclourà reglament per l’espai web, les xarxes socials així com Ràdio Vilamajor.
  • Comunicació externa:  redacció notes de premsa, continguts per l’espai web municipal, xarxes socials, whatsapp...
  • Redacció i elaboració butlletí municipal; creació newsletter ciutadà.
  • Manteniment agenda municipal.
  • Organització i nou reglament de Ràdio Vilamajor.
  • Focus en la millora de la imatge corporativa de l’Ajuntament.
  • Creació manual identitat corporativa / creació llibre d’estil.
  • Comunicació interna: redacció newsletter periòdic pels col·laboradors de la Corporació, buscant informació bidireccional amb espai per tal que aportin idees i millores (imagina).
  • Es treballarà en una intranet municipal.
  • Coordinació de la publicitat institucional.
  • Elaboració de suports o materials informatius per a altres regidories: díptics, butlletins, cartells...
  • Suport a entitats locals en matèria comunicativa.
  • Manteniment (creació) arxiu de premsa i audiovisual.
  • Manteniment (creació) arxiu fotogràfic.
  • Proposta de creació i gestió de perfils digitals per cada regidoria i/o regidor/a (blocs, xarxes socials...)
  • Suport en noves tecnologies.
  • Portal de transparència.
Darrera actualització: 27.06.2023 | 11:06