Visita guiada i teatralitzada "CONFIDÈNCIES D'UNA REINA"
El proper dissabte 13 de febrer a les 11h, dins la MATINAL AL CASAL d'aquest mes de febrer, hi ha programada una visita guiada i teatralitzada pels racons del llibre "Confidències d'una reina", de Teresa Sagrera.
Es tracta d'un recorregut sense dificultat d'unes 2 hores de durada, durant el qual els dos guies (Teresa Sagrera i Higini Herrero) ens oferiran pinzellades de la història de Vilamajor, de la història de Catalunya, i de les aventures i desventures dels personatges de "Confidències d'una reina", tot plegat amenitzat amb la participació de diferents actors i actrius. Una passejada agradable que ens portarà des del Casal Sociocultural de Sant Antoni fins a l'Església de Sant Pere de Vilamajor.
Â
Per fer la visita, no cal haver llegit prèviament el llibre. Qui ho desitgi, podrà adquirir-lo aquell mateix dia al Casal Sociocultural Escoles Velles o al Centre d'Informació la Mongia de Sant Pere de Vilamajor, i demanar-li a l'autora que el signi.
Â
Excepcionalment, el dia 13 de febrer es podrà visitar l'exposició fotogrà fica que duu el mateix nom que el llibre, "Confidències d'una reina", al Casal Sociocultural Escoles Velles, de 10 a 14h. Fins el 29 de febrer es podrà visitar de dilluns a divendres, de 18h a 21h.
Â
Visita gratuïta. CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA
Inscripcions i més informació: Casal Sociocultural Escoles Velles