Nous tractaments fitosanitaris a l’arbrat municipal
L’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor informa la ciutadania que la nit del 13 al 14 de maig, entre les 23 h i les 5 de la matinada, es duran a terme diferents tractaments fitosanitaris en diferents espais públics del municipi, la prevenció de plagues i el bon estat dels espais públics.
Aquesta actuació forma part de les tasques periòdiques de manteniment i conservació de l’arbrat urbà i té com a objectiu prevenir i controlar diferents plagues que afecten algunes espècies vegetals del municipi.
Les espècies objecte del tractament són principalment xiprers, alzines, oms, til·lers, lledoners, hibiscos, fotínies, palmeres i altres espècies ornamentals.
Els treballs es realitzaran als següents punts del municipi:
Les actuacions serviran per controlar diferents plagues presents a l’arbrat municipal com l’assecada dels xiprers, el pugó i la caparreta, el barrinador de la palmera i la galeruca dels oms.
Podeu consultar el pla de treball dels tractaments fitosanitaris programats al document adjunt.
Els tractaments els realitzarà l’empresa Fitonatur, especialitzada en productes biològics i tècniques sostenibles per al control de plagues.