Modificació de l’horari de l’OAC dels dijous a la tarda durant els mesos de juliol i agost

Dijous, 26 de juny de 2025

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor no oferirà atenció presencial els dijous a la tarda durant els mesos de juliol i agost de 2025.

L’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor informa que, durant els mesos de juliol i agost de 2025, l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) modificarà temporalment el seu horari i no oferirà atenció presencial els dijous a la tarda.

  • Horari d’atenció al públic durant juliol i agost: de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h.
  • El servei d’atenció de tarda es reprendrà el dijous 4 de setembre de 2025.

Tràmits disponibles a la Seu Electrònica

Amb la voluntat de continuar garantint l’atenció i els serveis municipals a la ciutadania fora de l’horari presencial, l’Ajuntament recorda que la Seu Electrònica permet realitzar la gran majoria de tràmits administratius en línia, les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any, des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet.

Hi trobareu tots els tràmits generals i específics disponibles a un clic, com ara: sol·licitud de certificats de padró, comunicacions prèvies d’obres o activitats, petició de la targeta de la Deixalleria, consulta de registres d’entrada i sortida, accés a la Carpeta Ciutadana, recepció de notificacions electròniques, entre altres.

Per a més informació, podeu consultar el manual d’accés, que trobareu disponible en aquest apartat web o accedir directament a l’enllaç de la Seu Electrònica.

Darrera actualització: 26.06.2025 | 09:49