L'Ajuntament informa de la necessitat de netejar les parcel·les

Dimarts, 19 de maig de 2026

Per tal de garantir la seguretat, salubritat i ornament públic, s'estableix com a data límit el proper 8 de juny, per a la neteja de les parcel.les d'ús privatiu.

L'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor ha publicat el BAN per a comunicar a la ciutadania la necessitat de la neteja periòdica (no només en els mesos d'estiu) de les parcel·les per a garantir-ne les condicions de seguretat, salubritat i ornament públic adients. Alhora informa que el seu incompliment serà objecte de sancions urbanístiques. 

En aquest sentit, s’ORDENA a les persones propietàries de parcel·les urbanes, urbanitzables i rústiques del municipi, l’execució dels treballs de desbrossament, neteja i retirada de residus abans del 8 de juny de 2026.

Finalment, es recomana l'ús de mètodes mecànics, i no l'ús d'herbicides, per evolucionar cap a un Sant Antoni de Vilamajor lliure de tòxics.

Darrera actualització: 21.05.2026 | 13:40