Estat dels serveis municipals

Dijous, 19 de març de 2020 a les 00:00

Us hem preparat una recopilació amb l'estat dels principals serveis municipals que s'han modificat degut al COVID-19. A la vegada, us adjuntem els horaris del bus, que també han canviat.

  • Ajuntament – Oficina d’Atenció a la Ciutadania. Cal fer les gestions telefònicament 938452400, per correu electrònic (ajuntament@savilamajor.cat) o telemàticament. Per gestions presencials, cal cita prèvia que s’ha de sol•licitar per telèfon 938452400 o correu electrònic (ajuntament@savilamajor.cat). Horari: de 8 a 15 hores.
  • Serveis socials. Es pot demanar cita prèvia per telèfon 938452400 o correu electrònic (ajuntament@savilamajor.cat). El Consell Comarcal també posa a disposició un número de telèfon 938600706 des d’on es centralitzaran les trucades i es realitzarà un cribatge de la situació.
  • Policia local. Cal realitzar els tràmits administratius per telèfon 938452400. Per a urgències es pot contactar al telèfon 608995500.
  • CAP de Sant Antoni de Vilamajor. Tancat. Es deriven els serveis al centre de Llinars.
  • Organisme de Gestió Tributària. Suspensió temporal de l’atenció presencial. Per les gestions telefòniques es pot contactar als telèfons 932029801 i 932029802, i telemàtiques a través de http://www.orgt.diba.cat. 
  • Jutjat de pau. Per qualsevol assumpte podeu contactar al telèfon 679092627.
  • Deixalleria municipal. Tancada. Es manté el servei de recollida porta a porta amb el calendari normal.
  • Biblioteca Municipal, Escoles Velles, centres educatius, equipaments esportius i parcs infantils, tancats.
  • Protectora de Mataró (SPAM), tancada. No es recolliran animals de la via pública.

Per la seva banda, la Brigada Municipal priortizarà els serveis bàsics, treballant amb el 50% del personal.

Finalment, indicar que el taxi a demanda (TAD) treballa amb normalitat dins les restriccions imposades pel decret de l'Estat d'Alarma, mentre que l'autobús ha modificat els seus horaris (veure document annex). A la vegada, Sagalés també ha posat en marxa una sèrie de mesures preventives a causa del COVID-19, per garantir tant la seguretat dels usuaris, com del seu personal, així com per garantir en tot moment el servei. Entre aquestes mesures destaca la impossibilitat de comprar bitllet a bord, evitar aglomeracions i mantenir la distància de seguretat entre usuaris, i establir un perímetre de seguretat pel conductor.

Darrera actualització: 19.03.2020 | 08:46