El Servei de Transport a Demanda (TAD) de Vilamajor, amplia el seu horari per millorar la mobilitat i l'accessibilitat del veïnat al municipi

Dimarts, 11 d'abril de 2023 a les 10:45

A partir del mes d'abril l'horari serà de 7 a 17 h i les reserves s'han de continuar efectuant amb 24 h d'antelació trucant al telèfon gratuït 900 696 566.

L'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor informa del nou horari del Servei TAD del municipi.

El Servei de Transport A Demanda, i gestionat per l'AMTU, que serveix per enllaçar les parades de transport públic situades als barris amb les parades de bus dels nuclis de Sant Pere i Sant Antoni de Vilamajor.

A partir d'aquest mes d'abril, l'horari de servei s'amplia dues hores i serà de dilluns a divendres de 7 a 17 h.

L'any passat es van introduir un total de 17 parades més ubicades al nucli urbà i a les urbanitzacions de Can Miret, Les Pungoles i Sant Julià d'Alfou de Sant Antoni de Vilamajor. Amb la finalitat de millorar i oferir un servei més assequible per tal d'afavorir a la ciutadania i el seu accés al nucli i serveis principals, promoure la mobilitat sostenible i augmentar les persones usuàries d'aquest tipus de transport.

Recordem que cal efectuar la reserva amb 24 h d'antelació trucant al telèfon gratuït 900 696 566 de dilluns a divendres de 8 a 17 h i fins a les 19 h per comunicar anul·lacions o incidències.

Com s'accedeix al servei:

  • Per a sol·licitar NOUS SERVEIS: els usuaris poden contactar de 8 h a 16 h
  • Per comunicar INCIDÈNCIES/ANUL·LACIONS: poden fer-ho fins les 19h.
  • Les autoritzacions per als menors no acompanyats s'han d'enviar a través del correu electrònic autoritzacions@flexitransport.cat

Cost del servei:

  • El cost del servei és d'un euro per trajecte.

Telèfon de servei i per incidències/anul·lacions: 900 696 566

Darrera actualització: 11.04.2023 | 10:41