L'horari de votació serà de 9.00 a 20.00 h i els cens electoral de Sant Antoni de Vilamajor és de 4.971 persones.
Aquest diumenge, 23 de juliol de 2023, se celebraran les Eleccions a les Corts Generals i a Sant Antoni de Vilamajor ja està tot a punt per dur a terme aquesta jornada electoral.
El col·legi electoral serà el Pavelló Joan Sapé que durant els darrers dies s'ha adequat per poder garantir unes bones condicions climàtiques amb l'adaptació i instal·lació del sistema d'aparells de ventilació.
Un total de 4.971 persones de Sant Antoni de Vilamajor estan cridades a exercir el seu dret i l'horari de votació serà de 9.00 a 20.00 h.
Així mateix, s'adequarà al costat del local una zona d'aparcament destinada a persones amb mobilitat reduïda per facilitar l'accés i l'aparcament habitual de la zona.