El cementiri es guarneix per celebrar Tots Sants

Dilluns, 30 d’octubre de 2017
L’Ajuntament ha fet la tradicional ofrena floral amb la intenció de preparar el recinte per a la diada de l’1 de novembre

L’Ajuntament de Sant Antoni ha dut a terme, en els darrers dies, alguns treballs de manteniment en el cementiri municipal amb la voluntat de deixar-ho tot a punt per a la celebració de la diada de Tots Sants. Com en anys anteriors, el consistori ha fet també una ofrena floral que serveix per guarnir un equipament que, en els propers dies, rebrà a molts veïns i veïnes que s’hi aproparan per visitar les restes dels seus difunts.

Recordem que l’horari del cementiri és de dilluns a diumenge de 9 a 18 hores, inclòs els dies festius. Fins al proper dia 1 de novembre es prohibeix estacionar a la pujada del recinte, amb la intenció de facilitar l’accés als visitants.

Darrera actualització: 6.03.2019 | 10:15