Contractació de la fibra òptica a Sant Antoni de Vilamajor
Â
Telefònica està actualment desenvolupant la implantació de la fibra òptica al nostre municipi, permetent l’accés a Internet d’alta velocitat a tots els domicilis i també a les à rees industrials. A hores d’ara, l’empresa ja ha desplegat la fibra a tot el nucli urbà i es preveu que abans de finalitzar l'any arribi al 90% del municipi, urbanitzacions incloses.
Simultà niament  a la implantació, hi ha un tècnic comercial de Telefònica (Rodrigo 695171922) que visita les cases de forma particular per tal d’oferir la contractació i la instal·lació de Movistar Fibra Òptica als domicilis, aquest trà mit també es pot realitzar trucant al 1004.
Els avantatges de la fibra òptica només beneficiaran naturalment als clients de Telefònica, i les altres companyies continuaran disposant, com fins ara, dels fils de coure actuals pels seus clients.
A la dreta d’aquesta pà gina podeu consultar o descarregar un PDF informatiu de les caracterÃstiques i dels conceptes bà sics de la fibra òptica.