Concurs de Guió de Microteatre Joan Cueto de l'Associació Art i Cultura de Sant Antoni de Vilamajor
Les persones interessades poden presentar les seves obres fins al 31 de desembre de 2022.
L'Associació Art i Cultura organitza, amb la col·laboració d'Indòmit Teatre i l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajorel 1r Concurs de Guió Microteatre Joan Cueto, on els participants hauran d'elaborar el seu propi guió de teatre, d'una durada aproximada de 15 minuts i escenificació específica.
En aquesta edició l'escenificació serà un búnquer i els cinc textos finalistes seran representats per actors i actrius del grup teatral "Indòmit Teatre" durant la setmana cultural l'abril de 2023.
Dates
- De l'1 de setembre fins al 31 de desembre de 2022: creació, elaboració i participació en el Concurs, seguint les bases proposades.
- Gener de 2023: el jurat seleccionarà els 5 testos finalistes.
- Setmana Cultural l'abril de 2023: representació teatral dels textos seleccionats i entrega de premis.
Premis
Entre els 5 microteatres seleccionats per representar hi haurà:
- Premi al Millor Microteatre: 200 € (escollit pel jurat)
- Premi per votació popular: 100 € i la participació de l'obra a la Mostra de Microteatro d'Esparraguera (Juny 2023)
Qui o com es pot participar...
- Persones majors de 16 anys. Els menors de 18 hauran de presentar l'autorització dels pares o tutors.
- Es pot participar individualment o de forma col·lectiva. Si la proposta és col·lectiva, s'haurà de nomenar un representant.
- Tots els participants han de presentar els seus textos seguint les bases del concurs. Enviant-ho al mail al: concurs@articulturasav.cat
Per poder participar-hi, cal consultar les bases del concurs i omplir la butlleta d'inscripció que trobareu al web de l'Associació Art i Cultura.