Comunicat de l'Ajuntament en relació al temporal Glòria

Dilluns, 27 de gener de 2020 a les 10:00

El consistori valora la situació d'aquests dies una vegada desactivat el pla inuncat

Avui fa tot just una setmana ens va començar a afectar el temporal Glòria. El fenomen, sense precedents en les darreres dècades a Catalunya, ha deixat al seu pas múltiples afectacions a tot el país i també al nostre municipi, en forma de talls de llum i aigua, restriccions de trànsit en carreteres i carrers, caiguda d’arbres, despreniment de terres, inundacions, degoters en edificis públics i privats, i un llarg etcètera.

Des de l’Ajuntament, hem treballat de valent per intentar minimitzar els danys, solucionar les incidències tan ràpid com era possible i, a la vegada, mantenir-vos a totes i tots informades pels canals municipals. La resposta a una situació d’aquestes característiques no es pot planificar; però la resposta de Sant Antoni de Vilamajor ha estat destacable.

En aquest sentit, després d’aquests dies intensos i una vegada desactivat el pla inuncat, volem agrair:

-La tasca de cossos d’emergència: policia local, bombers voluntaris i protecció civil; i brigada municipal, per les condicions en les quals han treballat.
-Responsables i professores de l’escola Joan Casas i Xauxa per oferir-se (i obrir) els centres malgrat la situació.
-A tot el personal del Consistori per la seva implicació.
-A totes les veïnes i veïns del municipi per la seva col·laboració en tot moment.

Us recordem, a la vegada, que si heu estat afectats per aquest temporal ja sigui per danys en els béns o per talls de subministrament, cal comunicar els fets a l’entitat asseguradora dins el termini de set dies naturals.

L’equip de govern

Darrera actualització: 27.01.2020 | 06:51