Celebrada la primera Assemblea de Prevenció Comunitària de Vilamajor

Dimecres, 11 de febrer de 2026

Dijous 5 de febrer de 2026, es va dur a terme la primera Assemblea de Prevenció Comunitària de Sant Antoni de Vilamajor i Sant Pere de Vilamajor

Impulsada pels agents tècnics dels dos municipis amb l’objectiu de sumar forces a nivell local i treballar de manera col·lectiva la prevenció i el benestar comunitari.

La sessió, celebrada a La Sala, va ser un espai obert de diàleg i participació, on ciutadania, entitats, associacions, serveis municipals i agents socials van compartir mirades, necessitats i propostes per avançar cap a uns municipis més saludables, cohesionats i participatius 🤝

 

  • Objectius de la Taula de Prevenció Comunitària
  • Enfortir el treball preventiu i comunitari
  • Detectar reptes i necessitats dels municipis
  • Afavorir la coordinació entre serveis i agents locals
  • Impulsar la implicació activa de la comunitat


 Aquesta primera assemblea marca l’inici d’un procés col·lectiu amb voluntat de continuïtat. La Taula de Prevenció Comunitària resta oberta a totes les persones, entitats i serveis que s’hi vulguin sumar.

Per a més informació o per formar-ne part: taulaprevencio@savilamajor.cat

ℹ️ Consulta també el web municipal.

Darrera actualització: 11.02.2026 | 09:29