El pròxim 14 d’agost es donarà el tret de sortida a la Festa Major d’Estiu de Sant Antoni de Vilamajor i fins al 27 d’agost hi haurà propostes culturals, lúdiques i esportives per a tota la famÃlia. Entre les novetats d’aquesta edició, hi haurà l’ampliació del tobogan aquà tic, que passarà a tenir dos carrils i es complementarà amb tres inflables d’aigua; i les propostes del CAU de Vilamajor que té previst oferir un joc de nit i una gimcana a la qual cal inscriure’s de forma prèvia enviant un correu electrònic a l’adreça cauvilamajor@gmail.com.
El dilluns dia 6 d’agost es posen a la venda les samarretes i mocadors de la Festa Major al Casal Sociocultural Escoles Velles, que es poden comprar en l’horari d’obertura de l’equipament, de 17 a 21 hores. A partir del dilluns dia 13 d’agost també es podran adquirir en alguns establiments del poble.
Més enllà de les novetats de la festa, no faltaran la mostra gastronòmica, el 25 d’agost, i la celebració de Sant Lleïr, el dia 27, amb una escola de miniquads, skate park, animació infantil, una missa solemne i una ballada de sardanes. La música serà també protagonista durant tota la Festa Major amb grups com SUU, Catarres, Hey! Pachucos, Raska, Animal Show i l’Orquestra Maribel.
Les urbanitzacions també s’afegiran a la celebració amb un concert de pel·lÃcula a Sant Julià d’Alfou, el dia 15 d’agost, i una sardinada i el concert del grup Vent Endins el divendres 24 d’agost a les Pungoles.