Les activitats habituals com els Contes Petitets i la Música en Bolquers es reprendran a partir del mes d'octubre
El passat dilluns 28 d'agost la Biblioteca municipal va tornar a obrir les portes després de les vacances d'estiu i amb el seu horari habitual:
Aquest mes de setembre obriran les inscripcions als clubs de lectura: el de novel·la, el feminista i el d'obres de teatre. En les imatges adjuntades es poden consultar les diferents obres que es llegiran a cada club d'octubre a juny.
Les activitats habituals com els Contes Petitets i la Música en Bolquers, les reprendran a partir del mes d'octubre.
Durant el setembre, però, faran dues activitats especials:
A més, per aquelles persones que us agradi la natura us podeu apuntar al Raspall Grup Natura, on us enviaran propostes de lectures i activitats sobre el Montseny i el nostre entorn natural.