Aprovació definitiva i entrada en vigor de la Carta de Serveis de l'àrea de Benestar i Família de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor

Dimecres, 7 de febrer de 2024 a les 10:45

Consulta la carta amb tota la informació del servei i els sis compromisos de qualitat definits amb la voluntat de millorar. 

El dimecres 7 de febrer de 2024 entra en vigor la Carta de Serveis de Benestar i Família de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor després de la seva aprovació definitiva un cop transcorregut el termini d'informació pública i la publicació d'aquesta en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB).

L'Ajuntament persegueix la seva aposta en l'elaboració de les cartes de serveis amb l'objectiu de millorar contínuament els serveis a través dels seus compromisos de qualitat i en la rendició de comptes envers la ciutadania.

Durant el mes d'octubre de 2023 es va dur a terme l'enquesta anònima d'avaluació del servei per tal de poder treballar en la carta i definir-ne els compromisos a través de les respostes i les aportacions de les persones usuàries.

La Carta de Serveis de l'àrea de Benestar i Família es pot consultar a través del PDF adjuntat i també en l'apartat específic del web muncipal amb les Cartes de Servei de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor, juntament amb la Carta de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), la qual va entrar en vigor l'any 2022.

Hi consta tota la informació relativa del servei: l'equip bàsic d'Atenció Social (EBAS), els diversos serveis i recursos de l'àrea, els àmbits d'actuació, les prestacions econòmiques de caràcter social, el treball comunitari, la tramitació d'altres recursos, els drets i deures de les persones usuàries, entre altres.

També es detallen els compromisos de qualitat establerts, els quals s'han definit a través de l'enquesta d'avaluació i de les preferències i valoracions de la ciutadania, són els següents:

  1. Treballar en una proposta tècnica per millorar la sala d'espera de recepció de l'Àrea de Benestar i Família ubicada actualment a l'edifici de l'Ajuntament Can Perpunter.
  2. Treballar en una proposta tècnica per millorar l'horari d'atenció de la recepció de l'Àrea de Benestar i Família..
  3. Mantenir la importància de tenir un professional tècnic de referència per a cada usuari/a de l'Àrea de benestar i Família.
  4. Treballar per poder millorar el temps d'espera entre la demanda i l'atenció tècnica individualitzada, sempre i que no sigui una demanda de caràcter urgent, intentant que no sigui superior a 20 dies hàbils.
  5.  Promoure la publicació d'informació sobre l'Àrea de Benestar i Família via web i xarxes socials de l'Ajuntament.
  6. Mantenir la bona valoració feta a l'atenció personalitzada, la competència professional i la qualitat de la informació rebuda per part de l'equip tècnic de professionals de l'Àrea de Benestar i Família.
Darrera actualització: 07.02.2024 | 10:37