AL DIA A SAV 06/07/26 | Informació útil dels propers dies
Aquesta setmana us recordem el trasllat temporal de les oficines municipals a les escoles velles (des d’avui 6 de juliol), l'horari d'estiu, els ajuts al lloguer per a joves i les properes atencions de Serveis Socials a les urbanitzacions.
Com cada dilluns, compartim una nova edició d'Al dia a SAV, amb els principals avisos, tràmits i informacions pràctiques del municipi.
Trasllat temporal de les oficines municipals
Què passa?
A partir d'avui 6 de juliol, les oficines municipals es traslladen temporalment a les Escoles Velles, mentre es duen a terme les obres de millora de l'edifici de Can Perpunter.
Què he de saber o fer?
L'atenció continuarà oferint-se amb total normalitat. Només canvia la ubicació de les oficines municipals durant el període d'obres.
Horari d'estiu de les oficines municipals
Què passa?
Durant els mesos de juliol i agost, l'Ajuntament no obrirà els dijous a la tarda.
Què he de saber o fer?
L'Oficina d'Atenció Ciutadana atendrà de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
Ajuts al lloguer per a persones joves
Què passa?
Ja està oberta la convocatòria dels ajuts al pagament del lloguer o cessió d'habitatge per a persones joves de fins a 35 anys.
Què he de saber o fer?
Les sol·licituds es poden presentar fins al 10 de juliol (14 h).
Serveis Socials es desplacen a les urbanitzacions
Què passa?
Les treballadores socials faran atencions a la Rectoria d'Alfou en diverses dates durant els propers mesos. La primera serà dilluns 27 de juliol.
Què he de saber o fer?
Cal demanar cita prèvia trucant a l'Ajuntament (OAC): 938 452 400.
Gràcies per seguir-nos.
Informació útil, serveis i avisos per al teu dia a dia.