Agenda SAV (07/08/2026): l'agost ja mira cap a la Festa Major
El programa ja és disponible al web municipal. A més, continuen les propostes formatives per als propers mesos i la nova Biblioagenda d'agost.
L'agost té un ritme especial. Moltes activitats fan una pausa, però al mateix temps el poble ja comença a preparar-se per viure els dies més esperats de l'any.
Ple Extraordinari
El Ple de l’Ajuntament es reuneix en sessió extraordinària avui divendres 7 d'agost a les 17h10 al Patronat. Pots veure la convocatòria aquí.
Excepcionalment, aquest ple no es pot seguir en directe pel canal de YouTube. Penjarem la gravació un cop acabat.
Divendres 7 d'agost
A les 17h10
El Patronat
Festa Major
El programa de la Festa Major 2026 ja es pot consultar i descarregar. Sant Antoni de Vilamajor tornarà a omplir-se d'activitats, música, cultura popular i propostes per compartir amb família i amics. Ves triant els actes que no et voldràs perdre.
Del 20 al 23 d'agost i 27 i 30 d'agost
Formacions alemany/anglès 26-27 a l'escola oficial d'idiomes del Vallés Oriental
Inscripcions del 31/08 al 07/09 pel curs anual de 130h. De l’A1 fins el C1. Presencial i semipresencial. Test de nivell online.
Les inscripcions es poden fer en aquest enllaç.
Noves formacions gratuïtes a La Mongia
Ja estan obertes les inscripcions per a tres noves formacions gratuïtes que es duran a terme durant els mesos d'octubre i novembre:
- Carnet de carretoner/a.
- Desenvolupament de contingut per a xarxes socials.
- Programació neurolingüística II.
Les inscripcions es poden fer per telèfon, WhatsApp o mitjançant aquest formulari.
A més, la Biblioteca Municipal presenta la Biblioagenda del mes d'agost.
Gràcies per formar part d'un municipi viu.
Compartim activitats, serveis i iniciatives del municipi.