Acció formativa al municipi en matèria de procediment administratiu

Dijous, 13 d’octubre de 2016

 

Amb motiu de la nova normativa en matèria de procediment administratiu, la Diputació de Barcelona en col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor ha portat a terme una acció formativa al municipi.

El curs ha tingut una durada de 18 hores, efectuades els dies 23 i 30 de setembre i el dia 7 d’octubre de 9 a 15 hores, i s’ha fet al Casal Sociocultural de la plaça de la Vila. Els destinataris han estat diferent personal administratiu d’ajuntaments de la zona del Baix Montseny, els quals han actualitzat coneixements arran de l’entrada en vigor de la llei  39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Amb aquesta formació a Sant Antoni de Vilamajor ha facilitat l’assistència de personal administratiu dels ajuntaments de la zona sense necessitat de desplaçament a la ciutat de Barcelona.

Darrera actualització: 6.03.2019 | 10:14