Com produir les nostres pròpies llavors
Inici de la 2a temporada del préstec de llavors.
El proper divendres 5 de juny, iniciarem la segona temporada del servei de préstec de llavors amb una xerrada sobre com produir les nostres pròpies llavors, a càrrec d’Ernest Tasias, membre de la cooperativa Les Refardes, especialitzada en la producció, difusió i venda de llavors ecològiques de varietats locals i tradicionals.
Durant la xerrada, de caràcter pràctic i dinàmic, es tractaran aspectes relacionats amb la cura i la sembra, l’elaboració de planter i la recuperació posterior de les llavors, així com la selecció, els processos d’extracció i les tècniques de conservació.
L’activitat també servirà perquè les persones assistents puguin plantejar dubtes i consultes sobre el cultiu i la gestió de les llavors, tant les sorgides en temporades anteriors com les que apareguin amb les noves varietats.
Un cop finalitzada la sessió, es podran recollir les noves llavors de la temporada.
El projecte s’emmarca dins del programa De l’Hort a la Biblioteca.
Per estar al dia de les activitats de la Biblioteca SAV, consulta el nostre canal d'Instagram!