A partir de dilluns 22 de juny hi ha canvis a l'atenció presencial de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament

Divendres, 19 de juny de 2020 a les 14:00

Nou horari amb condicions i indicacions de protecció, continua la modalitat prioritària de realitzar els tràmits telemàtics.

Per poder accedir s'han de respectar les indicacions següents:

  • Només es permetrà l'entrada a persones que portin mascareta.
  • És obligatori rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic abans d'entrar.
  • Només es permetrà l'accés a una sola persona per cada tràmit o gestió, excepte les persones que necessitin acompanyant.

Per tal de facilitar la gestió dels tràmits caldrà efectuar cita prèvia a les dependències d’atenció al ciutadà, trucant al telèfon 938 452 400 en horari de dilluns a divendres de 9 a 14 h . L'horari de l'Oficina d'Atenció serà de 10 a 13 h de dilluns a divendres. 

La modalitat prioritària per a realitzar els tràmits seguirà sent la via telemàtica accedint a la Seu Electrònica de l’Ajuntament.

Les visites personalitzades de l'àrea de Benestar i Família es realitzaran també de forma excepcional al despatx individual.

Pel que fa als tràmits del Registre Civil es fan els dimarts i dijous de 10 a 14 h, efectuant la cita prèvia al telèfon 93 845 24 00 o al correu electrònic registrecivil@savilamajor.cat

Darrera actualització: 22.06.2020 | 08:19

Imatges

Modificacions i canvis OAC