Logotip
hivern2018
Portada > Ajuntament > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Instància - Model general de sol·licitud

Instància - Model general de sol·licitud

Descripció

Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre Ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.


Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

 

Període tramitació

Durant tot l'any

Temps de resolució

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Qui el pot demanar

Qualsevol persona

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Necessiteu disposar d'un certicat digital. Autenticar-vos i emplenar la sol.licitud

 

Iniciar el tràmit

Presencialment

Cal que empleneu la sol·licitud i lliurar-la a l'Ajuntament en horari d'atenció al públic, de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h i els dimarts i dijous de 16:00h a 19:00h (a l'agost els dimarts tarda ,dijous (tarda) i dissabtes està tancat.

On es pot fer

Documentació necessària

Darrera actualització d’aquest contingut: 22/02/2018 a les 17:37h
Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor

Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor

Plaça Montseny, 5. 08459 Sant Antoni de Vilamajor

Telèfon: 938 452 400 - Fax: 938 452 051

E-mail: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

CIF: P0819700F

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona