Logotip
hivern2018
Portada > Ajuntament > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Arxiu Municipal - Sol·licitud de consulta de documentació de l'Arxiu Municipal

Arxiu Municipal - Sol·licitud de consulta de documentació de l'Arxiu Municipal

Descripció

Instància que us permet presentar una sol·licitud al vostre Ajuntament per a la consulta de documentació de l'Arxiu Municipal de Sant Antoni de Vilamajor. L'accés a la documentació que s'ha sol·licitat es farà presencialment a les oficines municipals. En cap cas la documentació es podrà treure de les dependències municipals.

Període tramitació

Durant tot l'any

Temps de resolució

El període màxim és de 15 dies amb caràcter general

Qui el pot demanar

Qualsevol persona major de 16 anys

Procediment per iniciar el tràmit

Per telèfon

Només consulta d'informació relativa al tràmit

Telèfon: 93 845 24 00
Horari: De dilluns a divendres de 9.00h a 14.00h i dimarts i dijous també a les tardes de 16.00h a 19.00h.

Presencialment

Cal presentar la instància degudament complimentada al Registre de l'Ajuntament

 

Documentació a  aportar:

  • DNI o document acreditatiu
  • Instància

On es pot fer

A les oficines municipals (Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor)

Documentació necessària

Darrera actualització d’aquest contingut: 22/02/2018 a les 17:37h
Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor

Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor

Plaça Montseny, 5. 08459 Sant Antoni de Vilamajor

Telèfon: 938 452 400 - Fax: 938 452 051

E-mail: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

CIF: P0819700F

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona