Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor

Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a les persones (consumidores i/o usuàries) perquè puguin exercir els seus drets.

Can Perpunter  93 845 24 00

El segon dijous de cada més de 12:30h a 13:30h

L'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor i la Diputació de Barcelona, organitzen de forma conjunta una visita de l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor (OMIC) per atendre, de forma gratuïta i personalitzada, les consultes dels vilamajorins i vilamajorines, oferir informació i assessorament sobre temes de consum: assegurances, serveis bancaris, serveis a domicili, serveis turístics, habitatge, subministraments bàsics...

A les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor (UMIC) trobareu personal tècnic que donarà resposta a les vostres consultes i reclamacions en matèria de consum. La resta de dies, en els quals la UMIC no visita el vostre municipi, les  persones consumidores es poden dirigir a l'Ajuntament, on es tramitarà telemàticament la consulta o reclamació per tal que sigui atesa pel personal especialitzat de la Diputació de Barcelona.

L’usuari, preferentment, portarà a documentació en què constin les dades de l’organització de la qual vol fer la reclamació, així com factures o rebuts, contractes o altre tipus de documentació.

Qui el pot demanar?

Qualsevol ciutadà o ciutadana del nostre municipi.

Darrera actualització: 11.04.2019 | 17:42