Govern Obert i Transparència
Transparència: l’acció proactiva de l’Administració de donar a conèixer la informació relativa als seus àmbits d’actuació i les seves obligacions, amb caràcter permanent i actualitzat, de la manera que resulti més comprensible per a les persones i per mitjà dels instruments de difusió que els permetin un accés ampli i fàcil a les dades i els facilitin la participació en els assumptes públics.
La informació que teniu disponible al portal de transparència de l'Ajuntament s'estructura en 4 grans àmbits, que són els següents:
- Informació institucional
Organització política, personal, entitats i altres organismes.
- Informació sobre la gestió econòmica de l'ajuntament
Pressupostos, gestió tributaria i econòmica, patrimoni, subvencions.
- Acció de govern i normativa
Actes, acords, edictes, convocatòries, normatives, plans i estratègies.
- Contractes, convenis i subvencions
Perfil del contractant, menors, òrgans i convenis de col·laboració.
En general podreu trobar informació oficial relativa, entre altres informacions, als temes següents:
- Informació Urbanística i Ambiental
- Ordenançes i Reglaments
- Ordenançes Fiscals
- Calendari Fiscal
- Relació del llocs de treball
- Actes de les sessions del Ple de l'Ajuntament
- Relació de Mocions presentades al Ple de l'Ajuntament
- Acords de la Junta de Govern Local
- Eleccions
- Pressupost Municipal
- Liquidació del pressupost
- Compliments dels objectius d'estabilitat pressupostària
- Execució pressupostària trimestral
- Convenis de col·laboració
- Subvencions atorgades
- Aportacions de l'Ajuntament
- Resolucions i Decrets
- Projectes normatius en curs
- Participació Ciutadana