Comunicat de Protecció Civil de SAV

Dimecres, 27 d'agost de 2014 a les 00:00
Protecció Civil de SAV dona les gràcies per participar en la Primera Campanya de Sang Nova

Un cop finalitzada la Festa Major d’enguany, arriba el moment de fer-ne un balanç.
És per aquest motiu que, de nou, ens posem en contacte amb vosaltres, en aquest cas per tal agrair de manera molt sincera a totes aquelles persones que han participat en la Primera Campanya de Sang Nova, la qual ha estat un èxit.
Volem fer arribar aquesta gratitud a totes aquelles persones (ciutadans i membres de totes les entitats i associacions del poble) que d’alguna manera o altra van participar i fer possible aquest esdeveniment, però, especialment, a totes aquelles que varen donar sang, aportant així el seu gra de sorra en una activitat tant necessària en aquests moments.
Esperem que l’entusiasme i ganes de tirar endavant projectes solidaris com aquests ens permetin desenvolupar de nou aquesta activitat en futures edicions.
La implicació per part de tots és essencial i dóna els seus fruits, doncs el passat mes de juliol es va tancar amb un nou rècord en donacions de sang, obtenint-ne més de 1500 que l’any passat.

De nou, MOLTES GRÀCIES.

Darrera actualització: 06.03.2019 | 09:58